Panel 4: Internet and LSP
ISABEL BOVEA
Universitat Jaume I
The design of a topic corpus for the humanities.
VICENT SALVADOR and CECILI MACIÁN
Universitat Jaume I and Escola Universitaria de Ciències de
la Salut, FUB, UAB.
El discurs de la podologia en Internet (anàlisi
d'estrategies de gestió social dels coneixements a partir d'un corpus
plurilingüe).
LLUM BRACHO LAPIEDRA
Universitat Politècnica de València
La traducció de revistes mediambientals
en Internet.
ELISABET ARNÓ MACIÀ, CARMEN RUEDA RAMOS and ANTONIA SOLER
CERVERA
Universitat Politècnica de Catalunya
A study of students' profile as autonomous
learners in an internet-baased eap course.
|
Panel 5: Internet and FLT
EDUARDO DE GREGORIO GODEO
Universidad de Castilla-La Mancha
Integrating Internet resources into English-as-a-foreign-language
self-study processes.
ROSAURA SERRA ESCORIHUELA, IRMA MULET VILAR, M. JOSEP SOLDEVILA BLASCO,
ANA PITARCH GIL, and MIGUEL ÀNGEL CASTILLO MUÑOZ
Universitat Jaume I, Centre d'Autoaprenentatge de llegües (CAL)
Els materials on line and Centre d'Autoaprenentatge:
una eina cap a la l'autoformació.
NOELIA RUIZ MADRID and MARÍA LUISA VILLANUEVA ALFONSO
Universitat Jaume I
Websites for English languge learning: a
critical study from an autonomous languge learning perspective.
LIZZIE REILLY
Hong Kong Baptist University
The role of structured online support in
the development of learner autonomy.
|
Panel 3: Internet and Linguistics
ELENA CARPI
Università di Pisa
Internet: voz pública, voz privada.
IZASKUN ELORZA and R.F. BROMBER
Universidad de Salamanca / Universidad de Southern Colorado
Internet: cortar y pegar (¿plagiar?).
CLYDE ARCANO
University of Nantes
Pragmatic competence on native and non-native
speakers of English in academic e-mails: Study of four conversational routines.
|